fire personer
JOBBMESSE: Denne gjengen står i front for jobbmessen som er et samarbeid mellom Bergen kommune ved byrådsavdeling for barnevern, sosiale tjenester og mangfold og NAV Region Bergen. Fra venstre: Malin Riple Vetti (Etat for inkludering), Beate Trovik (NAV Region Bergen), Ramona Levang (NAV Region Bergen), Ørjan Tvedt (NAV Region Bergen)
Bilde: Solfrid Hernes

Jobbmesse på Bergen inkluderingssenter torsdag 11. april

Er du arbeidssøker eller nysgjerrig på ulike bransjer og opplæring- og utdanningsmuligheter? Kom på arbeidslivsmesse på Bergen inkluderingssenter 11. april.

NAV region Bergen og Etat for inkludering samarbeider om å arrangere en arbeidslivsmesse på Bergen inkluderingssenter torsdag 11. april klokken 12.00-1500.

Bergen inkluderingssenter åpnet for ansatte 2. april og åpner for deltakere 8. april. Det første store arrangementet på Bergen inkluderingssenter går altså av stabelen knappe to uker etter at senteret er åpnet. Det er så langt 35 bedrifter påmeldt og der er ventet i overkant av 500 besøkende innom i løpet av åpningstiden.

Disse kan du treffe

Arrangementet passer for deg som arbeidssøker, eller er nysgjerrig på ulike bransjer og opplæring- og utdanningsmuligheter. På arrangementer treffer du blant annet arbeidsgivere, opplæringskontor og utdanningsinstitusjoner innen følgende bransjer:

• Reiseliv, hotell og restaurant
  •  Helse og omsorg
  •  Barnehage og skole
  •  Vekterfirma
  •  Bygg og anlegg
  •  ISO fag og industri
  •  Bemanningsbyrå som representerer ulike bransjer
  •  Transport

Det er ingen påmelding til arrangementet. Her er det bare å møte opp direkte. Ta gjerne med CV.

Byråd Charlotte Spurkeland og fylkesdirektør for NAV Vestland, Bjarte Hysing-Olsen kommer.

Her finner du inkluderingssenteret

Adressen til Bergen inkluderingssenter er Landåssvingen 15 (tidligere Lærerhøyskolen på Landås)

For å komme til Bergen Inkluderingssenter kan du ta buss nr. 12 som går fra sentrum til holdeplass Vognstølen like ved senteret. Alternativt kan buss nummer 5 eller 6 fra sentrum og nummer 20 over Danmarks plass.