Ta ansatte på kommunens kundesenter i Kaigaten
Innbyggerservice er Bergen kommunes kundesenter i Kaigaten
Bilde: Andrew M. S. Buller

Her når du oss i sommer

Her er en oversikt over hvor du når oss i ferien. Riktig god sommer, Bergen!

Kundesenter

Kommunens kundesenter Innbyggerservice i Kaigaten 4 har åpent hverdager 08.00–15.00, tlf. 55 56 55 56.

Vaktsentral vann, vei og bygg

Vaktsentralen informerer om feil på vann, avløp, vei og kommunale bygg. Du kan også melde feil via dem, tlf. 55 56 78 15, bergen.kommune.no/vaktsentralen.

Legehjelp i ferien

I sammenheng med ferieavvikling har noen fastlegekontorer endringer i åpningstidene. Noen kontorer holder stengt deler av sommeren. Se nettsiden til ditt fastlegekontor  eller denne oversikten på kommunens nettsider. Dersom du ikke har fastlege og har behov for nødvendig helsehjelp, kan du kontakte Etat for helsetjenester. Da vil vi ordne med time på et kommunalt legekontor til deg.

Husk ellers å fornye resepter i god tid før sommerferien.

Trenger du øyeblikkelig helsehjelp?

Ring legevakten på 116 117. Ved akutt fare for liv og helse, ring 113.

Barnevernvakten

Barnevernvakten besvarer telefonen hele døgnet: 55 36 11 80. Alarmtelefon for barn og unge er telefon 116 111.

Bymiljøetaten og Plan- og bygningsetaten

Bymiljøetaten og Plan- og bygningsetaten har felles kundemottak i Autogården, Johannes Bruns gate 12. Se nettsiden deres for åpningstider.

Bergen Vann

Bergen vann i Fjøsangerveien 68 har åpent 08.00-15.00.

Fant du ikke det du lette etter?

Søk på riktig avdeling på nettsiden vår eller bruk denne oversikten