Kontakt for spørsmål

Under finner du kontaktinformasjon for spørsmål knyttet til koronasituasjonen. Sjekk gjerne nettsidene først, etter informasjonen du søker.

ENGLISH: contact details for information

Informasjon

Koronatelefon Bergen 

Koronatelefonen hadde siste åpningsdag fredag 30. desember 2022. 

Ansatt Innbyggerservice
TELEFON OG CHAT: Kommunens kundesenter Innbyggerservice svarer deg både på telefon og chat.
Bilde: Ann-Kristin Loodtz

Sentralbord: 
Innbyggerservice telefon og chat 

Telefon, chat, kundesenter 55 56 55 56 mandag–fredag 08.00–15.00. 

Svarer på spørsmål om tjenestene til kommunen, samt eventuelle endringer knyttet til koronasituasjonen.

Kommune-Kari

Chat-robot nede til høyre. Gir svar på mye og viser vei til mer informasjon. 
 

Legehjelp

Fastlegen din

Hvis du er syk, er er det best å kontakte fastlegen din som kjenner deg godt. 

Legevakten 116 117

Kun for folk som er syke og som har behov for rask hjelp. Ring 116 117 før du oppsøker Bergen legevakt.

Medisinsk nødtelefon 113 

Ring medisinsk nødtelefon 113 når du tror det er akutt og kan stå om liv og helse.

Noen å snakke med

Tilbud til barn og unge

Tilbud til voksne

Frivillige hjelpere og sosiale møteplasser

Flere frivilligsentraler organiserer telefonvenn, handlehjelp, turer og aktiviteter i nærmiljøene. Her finner du en oversikt over frivilligsentraler du kan kontakte.