Kundesenter og veiledning
Telefon: 55 56 63 10
Adresse: Johannes Bruns gate 12
Åpningstider: Vårt kundesenter er åpent mandag til fredag fra klokken 08:00 - 14:00. Telefonen besvares mellom 08:00 og 15:00.
Veiledning: Kundesenteret tilbyr 15 minutter gratis, generell veiledning i byggesaksspørsmål. Du kan bestille veiledningstime og lese mer her.
Vi gjør oppmerksom på at vi i veiledningen ikke vurderer konkrete byggesaker eller konkrete løsninger, men gir råd om hvordan du skal gå frem i en sak, hvilke krav det er til dokumentasjon og hvor du kan innhente nødvendig informasjon. Vi gir også råd om prosess, ansvar og andre tema som må avklares for å komme i gang.
Saksbehandlere byggesak
Telefon: 55 56 63 10
Våre saksbehandlere kan nås på telefon på følgende tidspunkt:
Mandag: Stengt
Tirsdag: 09.00 - 14.30
Onsdag: 09.00 - 14.30
Torsdag: 09.00 - 14.30
Fredag: 09.00 - 14.30
Lørdag og søndag: Stengt
Vi gjør oppmerksom på at vi tidvis er opptatt i møter eller forhåndskonferanser og ikke har anledning til å svare. Du kan gjerne kontakte oss på e-post: postmottak.planogbygg@bergen.kommune.no, så vil vi ta kontakt med deg så fort vi får mulighet. Gjelder henvendelsen din en konkret sak merker du e-posten med saksnummeret.